Xenadvies is gespecialiseerd in keuringen, bouwstudies, metingen en dat net-ietsje-meer! Niet droogjes
gegevens verzamelen en rapporteren, maar de opdrachtgever bijstaan met raad en daad.
$ads={1}
Keuringen moeten gebeuren wanneer een gebouw wordt verkocht of verhuurd. Het gaat dan hoofdzakelijk over
het EPC certificaat en het asbestattest. Deze zijn immers verplicht voor vele eigenaars. Heb je graag meer
achtergrond over deze wetgeving? Neem dan een kijkje op de website van Vlaanderen.
Waarom werken onze mensen graag bij Xenadvies? Omdat wij 100% gaan voor:
Klantentevredenheid, continu leren, verbeteren en kwaliteit!
Hier komen heel wat administratieve uitdagingen bij kijken! Hou je van een heldere structuur? Ben jij gebeten door
een klantvriendelijke aanpak? Ben je commercieel ingesteld? Lees onderstaande functie en bezorg ons jouw CV.
Wie weet word jij binnenkort wel onze nieuwe collega op het kantoor in Wuustwezel!
Jouw functie:
- Als administratief bediende planning en organisatie maak je de offertes van de keuringen op, je bezorgt
- Je speelt een cruciale rol bij de planning van de keuringen, dit zal jij elke werkdag bijwerken. De plaats
meteen de opmaak van de certificaten mee in de agenda’s,
- Je staat mee in voor de voorbereiding van het plaats bezoek van de keurder, je maakt er een eer van om
overheid. Hiervoor zal je de nodige gegevens verzamelen en op zoek gaan in de databanken van de
overheid. Je communiceert vlot met de keurders, opdrachtgever en/of de overheid,
- Je verwerkt de algemene administratie van de keuringen en communiceert deze aan de juiste mensen.
met het labo, … Dit is zowel voor-, tijdens- als na de keuring,
- Je zorgt ervoor dat alles voorradig is, dat er voldoende materiaal is voor de staalnames van asbest en
- Daarnaast bent je een belangrijke back-up voor het onthaal, dit betekent dat je mee de telefoon
- Concreet werk je vanuit het kantoor in Wuustwezel, samen met je collega’s. Je werkt op jouw computer
Teams, ons CRM-systeem (IonBiz) en de databanken van de overheid,
- De termen waarmee je dagdagelijks werkt zijn bouw gerelateerd, denk aan gebouweenheden en
collega’s.
Jouw troeven:
- Als administratief bediende planning en organisatie heb je een passie voor administratieve taken,
- Je bent leergierig, je zoekt in eerste instantie graag zelf zaken op en je weet wanneer je hulp moet
- Timemanagement is je passie, je werkt gestructureerd,
- Je beschikt over een ‘intern kompas’ en weet hoe je van A naar B rijdt,
- Door je commerciële flair onderhoud je zeer eenvoudig en naturel je klantenrelaties.
Ons aanbod:
- Xenadvies leert je alles over je taken en leert je de basis van de EPC- en asbest wetgevingen,
- Je komt minimaal halftijds werken en we verspreiden dit over minimaal 3 werkdagen. Op vrijdag ben je
het takenpakket aan,
- Tijdens het bouwverlof zijn er collectieve sluitingsperiodes, 2 weken gedurende Kerst en 2 in de zomer,
- Je wordt tewerk gesteld in ons mooi ingericht en modern kantoor te Bredabaan 451, 2990 Wuustwezel,
- Een competitieve verloning met extralegale voordelen.
Klinkt goed? Bezorg me jouw CV!
Sara Maeyninckx – zaakvoerder Xenadvies bv - sara@xenadvies.be
Graag tot snel!